All Inclusive, siger du?

Her skal jeg plaske rundt til nytår – forhåbentlig uden strålemås 😉

Vi har i et stykke tid overvejet at give langemand til den kolde juleferie herhjemme, så for nogle uger siden efterspurgte jeg jeres hjælp til, hvor vi med fordel kunne holde varm jul, og samtidig flygte fra den altid skuffende nytårsaften.

Der kom rigtig mange gode bud, og det er nu endt med, at vi har bestilt en rejse til sølle 4300 bobs til Hurghada med all inclusive 🙂 Yes, I hørte rigtigt – Katrine skal æde Egypten til bankerot om få uger!

Jeg har aldrig prøvet det dersens all inclusive før, men jeg er helt sikkert allerede fan, så nogen kommer altså til at fortryde, at de har solgt en billig rejse til mig… Måske bliver det dog mest mig selv der fortryder, når tøjet kommer til at stramme efter nytår 😉

Der er blandt andet fri vaffel/pandekagebar hver dag fra kl. 14-17, så jeg har allerede meddelt Jeppe, at jeg bliver nem at finde om eftermiddagen 😉 Scheisse, der skal råhygges!

Jeg har aldrig været i Egypten før, da jeg har haft en del forbehold omkring liderlige kamelmænd og madbaktusser, men Jeppe siger god for destinationen, så ham stoler jeg på 😉 Jeg synes bare, at alle har beretninger med hjem fra Egypten om alvorlig strålemås, men forhåbentlig skal vi lave festfyrværkeri andre steder end på potten til nytår 😉 Kryds gerne fingre for os!

Stedet ser dog skæppeskønt ud, så jeg kan slet ikke vente med at komme ned i solen med kæresten min! Vi skal ikke lave en skid andet end at slappe af, nyde hinanden, grille flæskesværene og samle energi til resten af vinteren. Det er lige til at overkomme!

Så nu skal der altså bare tælles ned til d. 26/12! Juleaften holder vi ved svigerbasserne i år, og det glæder jeg mig rigtig meget til. Det er dejligt at have udvidet familien med sådan en skøn svigerflok! 🙂 Mange synes, at det er lidt vildt, at vi allerede holder jul sammen efter kun at have kendt hinanden i et lille halvt år, men det føles nu egentlig bare dejligt naturligt 🙂

Det sværeste bliver nok at vænne sig til tanken om kalkun til julemiddagen i stedet for det sædvanlige svin, haha 😀 Jeg anede faktisk slet ikke, at nogen spiste kalkun til jul, men det er sikkert også lækkert. Det vigtigste er jo alligevel bare, at kartoflerne og den brune sovs spiller 😉

Vind gavekort på 2.500 kr.

-20% på alt fra 2Skin kun i dag :)

-20% på alt fra 2Skin kun i dag 🙂

December er også i fuld gang på min webshop, hvor der hver dag er gode procenter at hente på forskellige brands.

Indtil kl. 23:59 i dag sparer I f.eks. 20% på alle de populære tights fra 2Skin 🙂 Jeg er tosset med mit “Champion”-par, som I ser på billedet!

Som en lille ekstra julegave til jer, er alle ordrer som bliver lagt ml. d. 7-19/12 med i lodtrækningen om “The Magic order”, som er et gavekort til min webshop på smukke 2500 kr. ☺️

Nåh, nok serviceinfo for denne gang 😉 Nu vil vi drible mod Silkeborg, hvor min mor venter med steg, frugtsalat og håndboldkamp. Jeg har i øvrigt lige vundet billetter til 1/8-finalen på søndag (VM i kvindehåndbold, you know), så jeg er i fuld gang med at varme klaphatten op! Yay, det bliver fedt! 😀

Hav en fantastisk weekend derude!

12 Kommentarer

1. Emma

Har været i Egypten 9 gange – sidst var i august. Aldrig har jeg haft maveproblemer, og et godt tip ville være at lade vær med at købe alt muligt hjemme fra, til at bekæmpe sygdom. Samtidig har jeg været på dette hotel, og glæd dig! Det bliver en stor oplevelse – det tør jeg godt love 🙂

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Det lyder til, at vi har valgt det helt rigtige hotel!☺️ Tro mig: vi glæder os!😄

2. Line

Hej du!
    Jeg besøgte Grand Resorts i maj, SÅ LÆKKERT HOTEL! Det er kæmpe stort og luksuriøst. Værelser med klar egyptisk indretning, virkelig fedt. Og super gode al carte restauranter de har! Og så ligger der en Hard Rock 5 min derfra 😉
    Regn ikke med shopping, men tag på nogen ture, det er så fedt at snorkle over koraller, køre jeepsafari og ride kameler!
    I Egypten har de super gode apoteker! Både til myggestik og maveproblemer 🙂
    God ferie! 😀

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Dejligt med så stor en anbefaling fra dig! Vi glæder os meget til at komme af sted!☺️ Tak!☺️

3. Marie

Det lyder skønt, vi udvider familien i december så vi bliver vist bare herhjemme 😀. Til gengæld kan du virkelig godt glæde dig til julekalkun det er jeg vokset op med og jeg tænker den vel også er farseret, det er
    Mums!!!! Hav en skøn jul og ferie.

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Kalkunen var virkelig lækker, ja☺️👍
      Glædelig jul!🎄

4. dorit

Læææækkert med ferie i Egypten, har været der 2 gange, dels en ferie syd for Hurghada og dels Nilkrydstogt. Skulle det gå galt med måsen, så ved guiderne lige præcis hvilke stoppiller man skal ha’ mod de egyptiske baktusser. Men vask altid hænder, når man har haft penge i hånden og bagefter fingrene i munden, det er en sikker vej til dårlig mås. Og i det hele taget: vask hænder tit…
    Den ene gang var vi der også nytårsaften, og det er da den mest rolige nytårsaften, vi har haft, tror vi så 3 forkølede raketter, de gør vist ikke rigtig ud af den aften, og da i hvert fald oplever man ikke fulde folk som herhjemme. – Retti go’ ferie 🙂

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Dårlig mås, hihi😂 Desinficerede gel og Imodium er hermed pakket😉 Det gør mig intet med en rolig nytårsaften, så det lyder perfekt😊👍
      Og tak!😊

5. Therese

Jeg kan i hvert fald sige god for hotellet! Det er godt nok ved at være en del år siden, at jeg var der, men jeg husker det som et rigtigt lækkert hotel med god madbuffet – det er jo næsten det vigtigste 😉 Har i øvrigt været i Egypten 3 gange uden at opleve maveproblemer. Men man skal selvfølgelig altid tage sine forbehold og især på all inclusive hoteller, hvor der er buffet – ikke alle folk er lige renlige! Håber I må få en fantastisk lækker tur!

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Uhhh, nu glæder jeg mig bare endnu mere!😄👍
      Tusind tak, det skal nok blive skønt!😊☀️

6. Helle

Lækkert med ferie i julen. Vi har været i Egypten to gange uden maveproblemer (7,9,13) men spiser også lacotose inden og mens vi er afsted så det kan anbefales 🙂 god tur og glædelig jul.

1. katrine_hyggehytten (Forfatter)

Vi krydser fingre for, at vi også slipper! Glædelig jul☺️

Skriv kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *